1 - Відсутність SEO.
Ми поставили цю помилку на перше місце не просто так - більшість новачків допускають її, адже вони вважають, що ЇХ магазину не буде потрібно просування. Але вони помиляються - розумні конкуренти приділяють внутрішньої і зовнішньої оптимізації чимало сил і часу. І саме тому вони на коні. Висновок: якщо ви хочете бачити свій сайт в різних топах, то приділіть увагу оптимізації.
2 - Небажання приділяти увагу SEO на початкових етапах.
Перед запуском свого Інтернет-магазину ви повинні обов'язково проаналізувати попит і запити користувачів. І на підставі цих даних ви повинні будете провести оптимізацію сайту. Зробивши це на початковому етапі (запуск сайту), ви зможете заощадити час, нерви і гроші-проводити SEO після запуску сайту вийде значно довше і дорожче. Висновок: перед запуском сайту обов'язково продумайте та оцініть потреби і запити ваших майбутніх покупців.
3 - Просування Інтернет-магазину лише по високочастотним запитам.
Помилка дуже багатьох початківців і не дуже SEOшніков. Допустивши її, ви ризикуєте втратити чималу кількість потенційних відвідувачів. А втратите ви лише через те, що сподіваєтеся тільки на високочастотні запити. Вони, безумовно, важливі, але ж вони дають лише частину можливого трафіку. Для того щоб отримати максимум, використовуйте також низько- і середньочастотні запити.
4 - Просування лише окремих сторінок сайту.
Пам'ятайте: для того щоб створити велику семантичне ядро, необхідне просування не окремих сторінок сайту, а всіх основних розділів і підрозділів.
5 - Купівля посилань.
Слід відразу усвідомити: покупка посилань на початковому етапі - справа дурне і безрезультатне. Зробити це найкраще після проведення внутрішньої оптимізації, розстановки заголовків, описів і тегів. А також не варто забувати регулярно працювати над поведінковими чинниками, адже пошукові системи оцінюють безліч параметрів, а оцінки користувачів є одним з найважливіших критеріїв. Тільки в цьому випадку покупка посилань буде ефективна і дасть вам збільшення відвідуваності.
6 - Відсутність мобільної версії сайту.
Сьогодні користувачі найчастіше борознять простори Інтернету за допомогою мобільних пристроїв - смартфонів і планшетів, так що відсутність оптимізації під невеликі екрани загрожує вам втратою потенційної аудиторії. Ви ж не хочете її втрачати, чи не так? До того ж наявність мобільної версії сайту позитивно позначиться на позиції вашого сайту в пошуковій видачі.
7 - Небажання аналізувати й оцінювати SEO.
Ви, напевно, знаєте, що прагнути треба тільки до вершин. А тоді чому більшість власників сайтів не проводять аналіз оптимізації? Лінь? Ні. Вони задоволені, коли сайт виявиться на позиціях, прописаних у договорі. Але ви ж не така людина, чи не так? Для того, щоб досягти вершин, вам потрібно буде вивчати і застосовувати отримані знання.
8 - Відмова від нового інструментарію.
Пам'ятайте, що мир і технології не стоять на місці - з'являється нове, розвивається старе. А в Інтернеті все це відбувається на порядок швидше. Не треба обмежуватися лише однією Search Engine Optimization, пробуйте нові способи. Бути може, вони виявляться ефективніше, ніж колишні. А якщо інструмент "не злетів" не треба відмовлятися від нього назавжди, спробуйте його через деякий час і, можливо, ви зміните свою думку на протилежну.