Проводячи курси маркетингу вже більше трьох років ми дійшли висновку, що одним із найкорисніших та найлегших способів зібрати аудиторію - є конференція.
До речі, 30-31 березня відбудеться 12 міжнародна науково-практична інтернет конференція, в якій прийме участь Бурик Зоряна.
Люди звикли до думки, що участь у конференції можебути як бузкоштовною, так і платною. Навіть невели плата за участь дозволяє покрити витрати на організацію та гонорари.
Сьогодні доволі популярним форматом проведення конференцій стала саме інтернет-форма. І це дійсно дуже зручно та економно. Одразу видаляються затрати на переїз, проживання, розміщення, аренду зали, кава-брейки і таке інше. Учасники можуть жити не лише в різних містах, а й у різних країнах.
Онлайн-формат також дозволяє залучати відомих спікерів не витрачаючи на це дуже багато коштів.
А сама аудиторія не обмежена за кількістю посадочніх місць. Отже, можна із упевненістю сказати, що технології дійсно полегшили та здешевили багато звичних для нас дій.